Brev:
Fryse mad i isterningebakker
5. marts 2012
Alder:
5 mdr.
Fryse mad i isterningebakker
Hej Helen
Jeg har en veninde som fortæller at hun altid har frosset babymad ned i isterningebakker, til sine børn. Det er smart synes jeg, for så kan jeg tage et par terninger op af gangen og har derfor ikke så meget spild.
Men nu har jeg læst at man ikke må bruge isterningebakker mere - er det rigtigt? Og hvis det er - hvorfor så ikke?
Kærlig hilsen
Mor